Érzékenység

Mások megjegyzéseire

Mint ahogy másik cikkemben már említettem, mindenkinek van véleménye. Van aki megtartja magának, mert nem szeretne másokat megbántani, vagy mert gondol magára és előbb gondolkodik, mint ahogyan beszél. Én például az előbbibe tartozom, hiszen minek bántsak másokat azzal, hogy mi bajom van a személyiségükkel, mikor én is selejtes vagyok? De ez nem arról szól, hogy valaki nem törődik másokkal és olyat tesz ami másokra nincs tekintettel, hanem olyan dolgokról beszélek, amikkel születünk és nem tehetünk róla, hogy belénk van kódolva. DE térjünk a cikkem valódi mondanivalójára. Vannak azok, akik kénytelenek kimondani azt amit gondolnak, és azok akik gyengébbek, érzékenyebbek lelkileg, azok behódolnak ezeknek az embereknek. Nem szó szerint, hanem sajnálatos módon, az érzékenyek (hívjuk most így őket), adnak azok véleményére akik nem is biztos, hogy méltóak rá. Még ha nem is kedveljük ezeket az embereket, rosszalló véleményük, bemászik a fejünkbe, mint valami poloska és befolyásol minket döntéseinkben. Például megjegyzést tesznek valamire, ami nem tetszik nekik, és az érzékenyek hirtelen bűntudatod éreznek, olyan miatt ami miatt igazán nem is kellene. Másik dolog: vajon miért törődünk olyannal, akit alig ismerünk vagy nem kedvelünk? Vajon miért van az, hogy nem akarjuk, hogy bárki is haragudjon ránk? Miért hagyjuk, hogy a gonosz véleményük, megváltoztasson minket? Vagy az is miért van, hogy próbálunk megfelelni valakinek, akinek igazából nem is kéne megfelelnünk, vagy nem is tudnánk megfelelni?

Nem tudom. Gőzöm sincs miért van, és még nekem is dolgoznom kell azon, hogy ne foglalkozzak ezekkel az emberekkel, hiszen az egyetlen aki végig kísér az utamon az én leszek. A végén magammal kell elszámolnom. Mit fogok látni? Hogy másokat kiszolgálok, hogy mások kényére-kedvére teszek. Ez nincs így jól, és én ezt felismertem. Teszek ellene. Tegyetek ti is. Csak magatokkal és azokkal foglalkozzatok akik szeretnek titeket, támogatnak nem pedig lehúznak. Egyébként is sokan vannak…nem tudsz mindenki kedvére tenni.people-06.jpg

 

Leave a comment